කෝච්චියේ දමා ගිය දරුවා කාගෙ ද?- (චින්තන ධර්මදාස)
කෝච්චියේ ආදරෙන් ඔතා තබා ගිය බිළිදෙක් ගැන ප්රවෘත්තියක් එක්ක සමාජ මාධ්යවල අනුකම්පාව, දාරක ප්රේමය උතුරා යන්න පටන් ගත්තා.
කෝච්චියේ ආදරෙන් ඔතා තබා ගිය බිළිදෙක් ගැන ප්රවෘත්තියක් එක්ක සමාජ මාධ්යවල අනුකම්පාව, දාරක ප්රේමය උතුරා යන්න පටන් ගත්තා.
කිසියම් මාධ්ය ආයතනයක් තමන් වෙත ලැබෙන ප්රවෘත්ති ඒ ආකාරයෙන් ම වාර්තා කිරීම, සොයා ගොස් විමසා ආයතනය මගින් ම වාර්තා කරනු ලැබීම සහ එක් එක් දේශපාලන ව්යෘපෘති වෙනුවෙන් ප්රවෘත්ති මවා වාර්තා කිරීම යන ක්රම තුනට ම අයත් ප්රවෘත්ති අපිට: කියවන්නට, අසන්නට සහ නරඹන්නට ලැබෙනවා.
"අපි අහක දාන එඬරු දඬු වගේ; දළු දැම්මට මුල් නෑ.." (පාර දිගේ චිත්රපටය, ධර්මසේන පතිරාජ, 1980)
'' විනය, කොඩිනය නොවී විනය, විනය විය යුතු බැවින්... විනය ආ යුත්තේ නිදහස හරහා ය'' - (මාරියා මොක්ටිපෝරි)
දින කිහිපයක් අධිප්රමාණ වීමෙන් පසු ශ්රී ලංකා රුපියල අද (මාර්තු 10 වැනිදා) පෙර දිනයට සාපේක්ෂව අවප්රමාණය විය.
මරණය අපිට එක එක ආකාරවලින් ටික ටික ළංවෙනවා. ජීවිතේ ඇතුලෙ තියෙන දකින නොදකින කලු කුහරය තමයි මරණය.
ජනතා විමුක්ති පෙරමුණ යළි ක්රමයෙන් මිලිටරි උන්මාදය වෙත අවතීර්ණ වෙමින් සිටියි. නොනිල වශයෙන් පැවති උන්මාදය නිල ප්රකාශනයන් බවට පෙරලෙමින් තිබේ.
ජනාධිපති රනිල් වික්රමසිංහගේ ගණනයක් තිබේ. ඔහු සාධක දෙකක් කිරාබලන බවක් අපට පෙන්වයි.
56 පෙරළිය අළලා, මාර්ටින් වික්රමසිංහ 'රසවාහිනි' සඟරාවට ලියූ බමුණු කුලය බිඳ වැටීම නම් ලිපිය වර්ෂයේ හොඳම ලිපිය ලෙස තෝරා රුපියල් 1000ක මුදල් ත්යාගයක්ද පිරි නැමීය.
අපි කුඩා කල “හොරා පොලිස්” සෙල්ලම් කෙළෙමු. කණ්ඩායම් දෙකකට බෙදී කිසියම් භූමි ප්රදේශයක තැන තැන හැංගෙමින්
"මේක සියදිවි නසාගන්න තැනට යන්න ඕන නෑ කියන එක මම හැම වෙලේම විශ්වාස කළා,"
සිංහල සිනමාවේ හැම කලාත්මක චිත්රපටියක් වටේම ගෙතෙන්නේ එකම ජාතියේ කතාවක්.
''ජනතාවකගේ බලය සහ විමුක්තිය පවතින්නේ අවංකවම සිතන අවංක හැඟීමකින් යුතුව වැඩ කළ හැකි බුද්ධිමත් ගණය තුළ සහ බුද්ධිමතුන් තුළය'' -ඇන්ටන් චෙකොව්