සාම්ප්රදායික වමට මෙන් ම සමාජ මාධ්යකරුවන්ට සැබෑ වෙනසක් සිදු කළ නො හැක්කේ ඇයි?
මිනිසුන් වර්තමානයේ යථාර්ථයට ප්රතිචාර දක්වන ආකාර දෙකක් දැකිය හැකි ය. එකක් නම්, යථාර්ථහරණය යි. [LOST OF REALITY]දෙවැන්න නම්, යථාර්ථය අධි ප්රබන්ධගත කිරීම යි.
මිනිසුන් වර්තමානයේ යථාර්ථයට ප්රතිචාර දක්වන ආකාර දෙකක් දැකිය හැකි ය. එකක් නම්, යථාර්ථහරණය යි. [LOST OF REALITY]දෙවැන්න නම්, යථාර්ථය අධි ප්රබන්ධගත කිරීම යි.
”අපට නිදහස් ශරීර සහ නිදහස් සිත් අවශ්යය. අපට නිදහස් ශ්රමය සහ නිදහස් සිතුවිලි අවශ්යය.
“මලල් ”ය යනුවෙන් සමකාලීන කාව්යක්කාර සගනින් විසින් හඳුන්වනු ලැබූ, ඇමතු “පී. මලල්ගොඩ ” කවියා
යම් කෙනෙක් මොකක්හරි අළුත් සමාජයක් හදන්න සිහින දකිනවා (utopia) නම් ඒ සිහිනය හරි කියල අනුමත කරන්න අපිට ඉහලින් දෙවි කෙනෙක් නැහැ.
අපි මිනිස්සු. මිනිස්සු අතින් වැරදි වෙනවා. මිනිස්සු විසින් ඒ වැරදි හදාගන්නවා.
කිහිප දෙනෙක් දීප්ති දැන් නිරතවෙන දේශපාලන භූමිකාව ප්රශ්න කරමින්
කලාකාරයන් ගැන මතුවෙන කතාවලදි ගොඩක් තැන්වල පේන දෙයක් තමයි ඒ කලාකරුවාගේ දුර්ගුණ හුවා දැක්වීම.
මහා විහාරය යනු යම් නිශ්චිත ගොඩනැගිල්ලකට යෙදූ නමකට වඩා
ලංකාවේ ජාතික ගැටලුව විසදීමේ මාවතක් කෙරෙහි වන එලඹීමකට ප්රථමව ලංකාවේ ජාතික ගැටලුවක් ඇති බවට වන පිළිගැනීමක් තිබීම පූර්ව
අපේ හැමදාම හීනෙ උනේ සිංගප්පුරුව වෙන එක. අවම වශයෙන් 1978න් පස්සේ.
මටත් සමහරු මාධ්යවේදියා කියනවා. කොණ්ඩෙයි රැවුලයි ඉදිලා නිසා ජ්යේෂ්ඨ මාධ්යවේදියා කියලත් කියනවා. ඇත්තටම කවුද මේ මාධ්යවේදියා?
තරිඳු උඩුවරගෙදර පුද්ගලයෙකු හැටියට මතභේදාත්මක චරිතයකි. එය ඔහු රාවයේ වාර්තාකරුවකු වූ කාලයේ සිටම එසේය.