කළ යුත්තේ කුමක් ද...? - (ජයසිරි අලවත්ත)
ඔවු...
ගල් ගසනු
පිටිතල හයා බැඳ
අපි දෙදෙනා ම එකිනෙකාගේ උවන දෙස බලාගත්තේ දැඩි වික්ෂිප්තභාවයකිනි. දුලීකාගේ දෙනෙත්වල ලියැවී තිබුණේ ‘‘මොකද්ද බං ඒ උණේ...?’’ යනුවෙනි. මගේ දෙනෙත්වල ද එම වදන් ඒ ආකාරයෙන්
ලංකාවෙ වේදිකා නාට්යයක් අන්තර්ජාතික සම්මාන උළෙලක දී හොඳම නාට්යය ලෙස සම්මානයට පාත්ර වෙනවා.
වසන්ත මොරගොඩගේ නවතම වේදිකා අධ්යක්ෂණය වන "රජෙකු නැති කතාවක්" (A tale of an absent king) හි පළමු වේදිකා ආගමනය මැයි 7 වැනිදා සිදු
ප්රවීන සටන් නළු විල්සන් කරුණාරත්න අභාවප්රාප්ත වී තිබෙනවා.
‘‘මොකට ද කියල කියන්න ඉතිං අපි පල්ලෙහාට යන්න එපාය...’’ යැයි පැවසූ සචේති ප්රතිෂ්ඨගේ දෑත් අතහැර අසුන්ගෙන සිටි අසුනෙන් නැගිට, එම ශාලාවට
විසිදැල සිනමාපටය තුළින් ජනතා ආදරය දිනාගත් රංගන ශිල්පිනි අනුෂා සොනාලි අභාවප්රාප්ත වී තිබෙනවා.
‘‘අග මුල දැනගන්න...! බලාගෙන හිටපං... දැං අගයි මුලයි දෙකම පාදගන්න නැන්ද ඒවි. පිං සිද්ද වෙයි... නැන්ද මගෙන් අහන ප්රශ්නවලට උත්තර හදාගන්න
දෙබස අවසන් වන විට ඔවුන් ජාතික පුස්තකාලයේ ප්රවේශාගාරය ආසන්නයට ම පැමිණ තිබිණ. එහි ආලින්දයට ගමන් කළ යුත්තේ පිළිගැනීමේ
සාමකාමී ජනතා අරගලයට සතියකටත් වඩා ඉක්ම ගිහින්. සෑම ජන කොටසක්ම එකා වගේ එකතු වෙලා.
‘‘බේබී... බේබී... දොර අරින්න... මෙන්න බේබිගෙ යාළුවෙක් ඇවිත්...’’
නාට්ය කලාවේ විශිෂ්ටයින් ඇගයෙන බ්රිතාන්ය ඔලිවර් සම්මාන උලෙළේ දී හොඳම රංගන ශිල්පියා ලෙස ඊයේ (10) දින ඇගයුම් ලැබූ ශ්රී ලාංකේය රංගන ශිල්පී
මේ අරගලය ලංකාවේ මෙතෙක් සිදුවුනු ආශ්චර්යමත්ම අරගලය බව අමුතුවෙන් කියන්න ඕන නෑ.
වියුක්ත කළ නොහැකි රමණය
නිදි නැති කුණාටු - ප්රාසාංගික විරෝධය : අප්රේල් 11 සවස 5 ට සුදර්ශියට එක්වෙමු